Valahol már láttam!

Egyéni vállalkozóként az ember sokszor nem csak szakértők segítségére és saját tapasztalatára és tudására számíthat, hanem bizony sokszor előfordul, hogy egy beugró emlékkép vagy egy megérzés eredményére kell hagyatkozni annak érdekében, hogy a siker eléjre a vállalkozás tevékenységét és tovább repítse egy nehezebb időszakon. Én például nemrég ezen a fázison mentem át, és ha nekem akkor bárki azt mondta volna, hogy egy régről beugró emlékkép fogja megoldani a problémát, valószínű hogy csak kedvesen kimosolyogtam volna, de sok reményt nem fűztem volna ahhoz, hogy valódi megoldást ad, azt pedig végképp nem, hogy még a várakozásokat is felül múlja, és nem hogy kiemel a válságos időszakból, hanem bizony egyenesen hatalmas sikert hoz meg számomra.

Történt ugyanis, hogy egészen egyszerűen hiába lett kész a nehezen megálmodott és egyébként gyönyörűre sikeredett weboldalam, hiába kezdett a látogatottsága is folyamatosan növekedni és egyre nagyobb sikereket elérni, egyszerűen ezt nem követte a vásárlások száma. Végig mentem egy konkurencia kutatás folyamaton, ami megmutatta, hogy az árak amiket használok jók, a weboldal kialakítása több mint tökéletes a versenytársak oldalához képest, mégsem jöttek a vásárlók és már kezdtem kétségbe esni. A rendezvények látogatását ugyanis már rég elhagytam, hiszen vagy készítem az ásvány ékszereimet, vagy vásárokat látogatok és értékesítek, egy idő után már a kettő együtt nem megy.

Aztán egy nagyon kedves barátom mutatott rá a problémára, mikor azt mondta egy kétségbeesett pálinkázásom estéjén, hogy kár, pedig sokkal de sokkal szebbek az ékszereim mint a képek mutatják. Én pedig megöleltem, és hihetetlen mosollyal az arcomon mondtam el neki, hogy meg is oldotta a problémámat. Még aznap este írtam egy mailt a FotodaStudio.hu csapatának, akik nevét előtte láttam valahol, már meg nem tudtam mondani hogy hol, akik azóta folyamatosan készítik nekem a tökéletes termék fotókat, ékszer fotókat, és azt kell mondjam, hogy a vásárlások a várakozásokat felülmúlóan növekednek. Egy aprócska hiba elég ma már ahhoz, hogy egy tökéletes projekt eredménytelen legyen végeredményében. Mindenre figyelni kell, ez a mai világ vállalkozójának legnehezebb feladata.